Szállítás és fizetés

Szállítás
1.1 Szállítás módja (csomag & raklap)
1.2 Kiszállítás napjai & időpontjai
1.3 Szállítási idő
1.4 Küldemény követése (track & trace)
1.5 Szállítási költségek

Gyakran ismételt kérdések a szállítással kapcsolatban
2.1 Elküldték már a rendelésemet?
2.2 Problémák a track & trace-szel
2.3 Nem vagyok otthon kiszállításkor (csomag & raklap)
2.4 A csomag kézbesítettként szerepel, de nem kaptam meg semmit

Fizetés
3.1 Fizetési módok áttekintése
3.2 iDEAL & előreutalás
3.3 Klarna (későbbi & részletfizetés)
3.4 Bancontact, PayPal & hitelkártya
3.5 In3 & Apple Pay

Szállítás

1.1 Hogyan kerül kiszállításra a termékem?
A MySteel minden rendelést gondosan becsomagol, hogy elkerüljük a szállítás közbeni sérüléseket.
Alapesetben a termék csomagként kerül kiszállításra. Ha a csomagok teljes száma vagy a termék méretei ezt indokolják, a rendelést raklapon szállítjuk ki.

• A csomagküldeményeket a DPD szállítja. A DPD egy e-mailt küld számodra track & trace hivatkozással.
• A raklapos küldeményeket Hollandián és Belgiumon belül a Micodo szállítja.
• A többi országba küldött raklapos szállítmányokat a Dachser kezeli. Ezektől a fuvarozóktól SMS-ben kapod meg a kiszállítás várható időablakát.

1.2 Mik a kiszállítás napjai?

• DPD (csomagok): hétfőtől szombatig szállít.
• Micodo és Dachser (raklapok): hétfőtől péntekig szállítanak.

1.3 Hány órakor érkezik meg a csomagom vagy raklapom?

• A DPD csomagjait 08:00 és 18:00 óra között kézbesítik.
• A Micodo vagy Dachser által szállított raklapos küldeményeket 08:00 és 17:00 óra között kézbesítik.

Mennyi a termékem szállítási ideje?
Szeretnéd tudni, mikorra várhatod a terméket?

  1. Lépj a webáruházban a választott termék oldalára.

  2. A termékoldalon az ár alatt közvetlenül megjelenik a szállítási idő.

1.4 Nyomon tudom követni a csomagomat vagy a raklapos küldeményemet?
Igen, természetesen!

• A csomagokat a DPD szállítja, és a DPD e-mailjében található track & trace linken keresztül követhetők.
• A raklapos küldeményeket a Micodo vagy a Dachser szállítja. Ezekről is előzetes értesítést kapsz.

DPD (csomagok)

• Amint a megrendelt termékedet a MySteel becsomagolta és elhagyta a gyártóteret, a DPD e-mailben elküldi számodra a szállítás visszaigazolását és a track & trace hivatkozást.
• A linken keresztül láthatod, hogy melyik napon és hány órakor érkezik meg a rendelésed.
• A DPD egy–két nappal a kiszállítás előtt e-mailben tájékoztat a várható kézbesítési időpontról.
• A kiszállítás napjának reggelén a DPD újabb e-mailt küld egy egyórás időablakkal, amelyben a csomagod kézbesítésre kerül.
• Átadáskor a futár aláírást kér a kézbesítés igazolására.
• Péntek este jelzik, mikor történik a hétfői szállítás.

Micodo (raklapos küldemények NL/BE)

• Amint a megrendelt terméket a MySteel raklapra csomagolta és az elhagyta a gyártóteret, a MySteel e-mailben elküldi számodra a szállítás visszaigazolását.
• A Micodo gépkocsivezetője körülbelül fél órával érkezés előtt telefonon felveszi veled a kapcsolatot, hogy jelezze, hamarosan megérkezik.

Kiszállítás Belgiumba:
• A legtöbb esetben a Micodo maga végzi a raklap szállítását;
• Bizonyos esetekben a Micodo a küldeményt a belga kézbesítési partnernek, a Widemnek adja át;
• Ilyen esetekben a raklap egy nappal később érkezik meg a szokásosnál.

• Kiszállításkor a futár aláírást kér az átvétel igazolására.

Dachser (raklapos küldemények egyéb országokba)

• Amint a megrendelt terméket a MySteel raklapra csomagolta és az elhagyta a gyártóteret, a MySteel e-mailben elküldi számodra a szállítás visszaigazolását.
• A raklapos küldemény kiszállításáról ezután a Dachser gépkocsivezetője gondoskodik.

1.5 Szállítási költségek

• Hollandia/Belgium: 250 € feletti rendelési érték esetén a szállítás ingyenes.
• Más rendeléseknél a szállítási költség a termékkategóriától függ.
• Rendelésenként csak egyszer fizetsz szállítási díjat, a termékek számától függetlenül.

Gyakran ismételt kérdések a szállítással kapcsolatban

2.1 Elküldték már a rendelésemet?

• Ha a termékedet csomagként küldtük, a DPD e-mailt küld a csomag feladásának visszaigazolásával. Ebben az e-mailben található a track & trace hivatkozás is.
Az e-mail tárgya: „A rendelésed feladásra került”.
• Ha a termékedet raklapos küldeményként adtuk fel, a MySteel küld számodra visszaigazoló e-mailt.
Ennek az e-mailnek a tárgya: „A rendelésed feladásra került”.

Ezekből az e-mailekből jogi igény nem támasztható. A tényleges kézbesítési dátum a szezonális leterheltségtől és a DPD, Micodo, illetve Dachser fuvarozóktól függ, akikkel együtt dolgozunk. Természetesen mindent megteszünk azért, hogy a rendelésed a lehető leghamarabb megérkezzen.

2.2 Még nem kaptam track & trace e-mailt. Mit tehetek?
Ha a feladás után nem kaptál track & trace e-mailt, bátran vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Szívesen utánanézünk veled együtt a rendelésed állapotának.

A track & trace nem működik. Mit tehetek?
Ha a track & trace hivatkozás nem működik vagy nem mutat adatokat, a legjobb, ha az érintett fuvarozó ügyfélszolgálatát keresed fel:

• DPD
• Micodo
• Dachser

Ők a saját rendszerükben meg tudják nézni a küldemény státuszát.

2.3 Mi történik a csomagommal vagy raklapommal, ha nem vagyok otthon?

Csomagok (DPD)

• Ha a kiszállítás időpontjában nem vagy otthon, nem adtál lerakási engedélyt, és a szomszédok sem tudják átvenni a csomagot,
a DPD a legközelebbi DPD Pick-up Parcelshop átvételi pontra viszi a csomagot.
• A futár által hátrahagyott értesítőn szerepel, hol és mikortól veheted át a csomagot.

Raklapos küldemények (Micodo/Dachser)

• Ha a terméked raklapon érkezik, a futár telefonon felveszi veled a kapcsolatot, és jelzi, hogy a raklapot a ház közelében, a kertben vagy a járdán helyezi el.
• A Micodo és a Dachser jogosult a raklapot ilyen módon lerakni.

2.4 A track & trace szerint a csomagom kézbesítve lett, de nem kaptam semmit. Mi a teendő?
Nagyon sajnáljuk, ha a terméked még nem érkezett meg, miközben a track & trace szerint már kézbesítették a csomagot.
Ebben az esetben kérünk, hogy mielőbb vedd fel velünk a kapcsolatot. Ekkor vizsgálatot indítunk a DPD-nél, hogy kiderítsük, hol van a csomagod, és mindent megteszünk a mielőbbi megoldásért.

Fizetés

3.1 Fizetési módok áttekintése
A fizetéseket fizetési szolgáltatónkon keresztül dolgozzuk fel.
A MySteel rendeléseidet az alábbi módokon tudod kifizetni:

• iDEAL
• Előreutalás
• Klarna – későbbi fizetés
• Klarna – részletfizetés
• Bancontact
• PayPal
• Hitelkártya (MasterCard és VISA)
• In3
• Apple Pay

3.2 iDEAL
Az iDEAL segítségével biztonságosan és egyszerűen fizethetsz a saját bankod védett internetbanki felületén keresztül.
Ehhez nem kell külön fiókot létrehoznod: ugyanúgy lépsz be, mint a szokásos internetbankodba.
Ezért a fizetési módért nem számítunk fel külön díjat.

Előreutalás
Ha az előreutalást választod, a rendelés leadása után a Mollie-tól (fizetési szolgáltatónktól) kapsz egy e-mailt minden szükséges fizetési adattal.

• Az összeget arra a bankszámlaszámra utalod, amelyet az e-mail tartalmaz.
• Mindig használd az e-mailben megadott fizetési hivatkozási számot (közleményt).

Ezért a fizetési módért nem számítunk fel külön díjat.

3.3 Klarna – későbbi fizetés
A Klarna Későbbi fizetés opcióval először megkapod a rendelésed, és a teljes összeget egy részletben, a feladás után 30 napon belül fizeted ki közvetlenül a Klarnának.
A Klarna kezeli a teljes halasztott fizetési folyamatot.

• A szolgáltatás igénybevételéhez legalább 18 évesnek kell lenned.
• Ha időben fizetsz, elkerülheted a plusz költségeket, és a jövőben is használhatod a Klarna szolgáltatásait.
• Amikor a Klarna Későbbi fizetés lehetőséget választod, a Klarna bizonyos személyes adatokat kér tőled. Ezek alapján ellenőrzik, hogy jogosult vagy-e erre a fizetési módra.

A Klarna Későbbi fizetés használatáért nem számítunk fel külön díjat.

Klarna – részletfizetés
A Klarna Részletfizetés opcióval nem kell a teljes összeget egyben rendezned, több részletben is fizethetsz.

• A teljes összeget egyenlő részekre osztják, és 30 naponként automatikusan levonnak egy részletet.
• A szolgáltatás igénybevételéhez legalább 18 évesnek kell lenned.
• Ha minden részletet időben kifizetsz, elkerülöd a többletköltségeket, és a jövőben is élhetsz a Klarna szolgáltatásaival.
• A Klarna a megadott adatok alapján ellenőrzi, jogosult vagy-e a részletfizetésre.

A Klarna Részletfizetés használatáért nem számítunk fel külön díjat.

3.4 Bancontact
A Bancontact segítségével megbízhatóan, biztonságosan és kényelmesen fizethetsz online vásárlásaidért. Ezt a fizetési módot kifejezetten a belga bankszámlatulajdonosok számára fejlesztették ki, működése hasonló a holland iDEAL-hez.

• Belga bankkártyával közvetlenül használhatod a Bancontactot internetbankon vagy a bank mobilalkalmazásán keresztül.
• Nem szükséges külön felhasználói fiókot létrehozni: egyszerűen kiválasztod a Bancontactot, megadod a bankodat, majd a saját banki felületeden fejezed be a fizetést.
• A Bancontactot minden nagyobb belga bank támogatja, így gyakorlatilag minden belga ügyfél használhatja.
• A fizetések azonnal terhelésre kerülnek, így gyorsan tudjuk feldolgozni a rendelésed.

Ezért a fizetési módért nem számítunk fel külön díjat. A bankod vagy maga a Bancontact által felszámított esetleges költségek az ügyfelet terhelik.

PayPal
A PayPal egy világszinten használt online fizetési szolgáltatás, amelynek segítségével gyorsan és biztonságosan fizethetsz anélkül, hogy meg kellene osztanod a kártyaadatokat velünk.

• PayPal-fiókodat könnyedén összekapcsolhatod hitelkártyáddal (Mastercard, Visa, American Express vagy Discover) vagy bankszámláddal.
• Fizetéskor csak bejelentkezel a PayPal-fiókodba és jóváhagyod a tranzakciót; semmilyen kártya- vagy bankszámlaadatot nem kell megadnod a weboldalunkon.
• A PayPal extra vásárlóvédelmet biztosít azokra a vásárlásokra, amelyeket a platformjukon keresztül fizettél, a saját feltételeik szerint.
• A PayPal használata a legtöbb vásárló számára díjmentes.

A PayPal használatáért a MySteel nem számít fel plusz díjat. A PayPal által felszámított esetleges költségek (például devizaátváltáskor) a vásárlót terhelik.

Hitelkártya
A MySteel-nél biztonságosan fizethetsz MasterCard vagy VISA hitelkártyával.

• Fizetéskor a kártyaszámot, a lejárati dátumot és a CVC-kódot egy biztonságos kapcsolaton keresztül adod meg, így az adataid védve vannak.
• A fizetést a hitelkártyát kibocsátó társaság azonnal engedélyezi, így a rendelés gyorsan feldolgozható.
• A kártyakibocsátótól függően további előnyöket is élvezhetsz, például vásárlásbiztosítást vagy vásárlóvédelmet, a kártya feltételei szerint.

Ezért a fizetési módért nem számítunk fel külön díjat. A hitelkártya-társaságod által felszámított díjak vagy kamatok a vásárlót terhelik.

3.5 In3
Az In3 fizetési móddal a MySteel-nél történő vásárlásodat három egyenlő, kamatmentes részletben fizetheted ki iDEAL-en keresztül.

• Az első részletet közvetlenül a rendelés leadásakor fizeted ki iDEAL-lel.
• A második és harmadik részletet 30, illetve 60 nappal később fizeted.
• A vásárlási összegre nem számítunk fel kamatot; pontosan ugyanannyit fizetsz, csak három időpontra elosztva.
• Az In3 előzetesen egy rövid ellenőrzést végez, hogy jogosult vagy-e a részletfizetésre.

Ezért a fizetési módért nem számítunk fel külön díjat. Erre a fizetési opcióra az In3 saját feltételei vonatkoznak.

Apple Pay
Az Apple Pay segítségével gyorsan, biztonságosan és egyszerűen fizethetsz iPhone, iPad, Apple Watch vagy Mac készülékkel.

• Egy vagy több bankkártyát vagy hitelkártyát adhatsz hozzá az Apple Wallethez, majd a fizetést Face ID, Touch ID vagy jelkód segítségével erősíted meg.
• A kártyaadatokat nem osztjuk meg; az Apple Pay ún. tokent (titkosított kódot) használ a fizetés feldolgozásához.
• Az Apple Pay gyakran gyorsabb, mint a hagyományos fizetési módok, ahol kézzel kell megadni a kártyaadatokat.
• Az Apple Pay számos nagy bankkal és hitelkártyával működik, amennyiben azok hozzá vannak adva az Apple Wallethoz.

Ezért a fizetési módért nem számítunk fel külön díjat. A bankod vagy kártyakibocsátód feltételei természetesen továbbra is érvényben maradnak.