Szállítás és fizetés
Hogyan kerül a termékem kiszállításra?
Minden megrendelést gondosan csomagolunk, hogy elkerüljük a szállítás közbeni sérüléseket. A terméket egy csomagban szállítjuk. A csomagok teljes számától vagy a termék méretétől függően előfordulhat, hogy a megrendelést raklapon kell szállítani.
Hollandiában és Belgiumban a csomagküldéshez a DPD-vel működünk együtt. Ön kap tőlük egy e-mailt a nyomon követési linkkel.
Az áruk raklapon történő szállítását Hollandiában és Belgiumban a Micodo végzi. Ők küldenek Önnek egy szöveges üzenetet a szállítási idővel.
Mennyi a szállítási idő?
A DPD hétfőtől szombatig kézbesíti csomagjainkat Hollandiában és Belgiumban.
Ha az Ön áruját raklapon szállítjuk, azt a Micodo szállítja ki hétfőtől péntekig Hollandiában és Belgiumban.
Mikor szállítják ki a csomagomat vagy raklapomat?
Minden DPD csomagot reggel 8 és este 6 óra között szállítunk ki.
A Micodo raklapos kiszállításait reggel 8 és délután 5 óra között kézbesítik.
Mennyi a termékem szállítási ideje?
Ha szeretné tudni, hogy mikorra várható a terméke, először kattintson a webshopban a kiválasztott termékre. A termék oldalán közvetlenül az ár alatt találja a szállítási időt.
Nyomon követhetem a csomagomat vagy raklapomat?
A csomagokat a DPD szállítmányozó cég küldi.
A raklapos árukat a Micodo küldi.
DPD
Amint a MySteel csomagolja a megrendelt terméket, és az elhagyta a gyártási területünket, kap egy e-mailt ettől a fuvarozótól, amely megerősíti a küldeményt a nyomonkövetési linkkel együtt. Ezen a linken keresztül láthatja, hogy a megrendelését melyik napon és hány órakor szállítják ki.
A DPD a kézbesítés előtt egy-két nappal e-mailben tájékoztatja Önt arról is, hogy a csomagot mikor fogják kézbesíteni. * A kézbesítés reggelén a DPD e-mailben tájékoztatja Önt arról az 1 órás időtartamról, amelyen belül a csomagot kézbesítik.
A sofőr a kézbesítéskor megkéri, hogy írja alá az átvételi elismervényt.
*Péntek este értesítjük Önt, hogy a kézbesítésre hétfőn mikor kerül sor.
Micodo
Miután a MySteel csomagolta a megrendelt terméket, és az raklapon elhagyta a gyártási területünket, e-mailben kapja meg a MySteeltől a szállítási visszaigazolást.
A Micodo a kiszállítás előtti este küld egy SMS-t, amelyen belül a 3 órás időkeret szerepel, hogy a sofőr a következő munkanapon érkezik, hogy kiszállítsa az Ön raklapját. *
A Micodo sofőrje fél órával előtte szintén felhívja az Ön telefonszámát, hogy tájékoztassa Önt arról, hogy fél órán belül megérkezik.
Szállítás Belgiumba; a raklap szállítását Belgiumba általában maga a Micodo végzi. Bizonyos esetekben a Micodo átadja a küldeményt belga szállítási partnerének, a Widemnek. Ebben a helyzetben a szállítmány egy nappal később érkezik meg.
A sofőr a kézbesítéskor megkéri, hogy írja alá az átvételi elismervényt.
Mik a szállítási költségek?
NL/BE: 250 euró feletti rendelését ingyenesen* szállítjuk.
A szállítási költség a termékkategóriától függ.
A szállítási költséget a termékek számától függetlenül csak egyszer kell megfizetnie.
* A 2400 mm hosszúságú szegélyek kivételével a szállítási költséget mindig Ön fizeti, függetlenül a rendelés összegétől.
A rendelésemet már elküldték?
Amint a MySteelnél a termékét becsomagolták és készen áll a szállításra, visszaigazolást kap kézbesítő partnerünktől, a DPD-től arról, hogy a csomagját elküldtük. Ez egy nyomon követési linket is tartalmaz. Ennek az e-mailnek a címe; "A megrendelését elküldtük".
Amint a termékét a MySteelnél raklapra helyezték és készen áll a szállításra, a MySteeltől kap egy e-mailt, amelyben a visszaigazolás a következő elnevezéssel szerepel; "A megrendelését elküldtük".
Ezekből az e-mailekből semmilyen jog nem származtatható. Ennek oka, hogy a dátumok a szezonális forgalomtól és a fuvarozóktól DPD vagy Micodo, akikkel együtt dolgozunk, függnek. Természetesen mindent megteszünk, hogy a megrendelt termékeket a lehető leghamarabb kiszállítsuk.
Nem kaptam (még) egy nyomon követést tartalmazó e-mailt, mit tehetek?
További információért kérjük, forduljon ügyfélszolgálati csapatunk egyik tagjához .
A track & trace nem működik, mit tehetek?
Kérjük, vegye fel a kapcsolatot kézbesítő partnereink, a DPD vagy a Micodo ügyfélszolgálatával.
Mi történik a csomagommal vagy raklapommal, ha nem vagyok otthon?
Ha Ön a csomag kézbesítési ideje alatt nem tartózkodik otthon, nem adta meg a leadási hozzájárulást, és a szomszédok sem tudják átvenni a csomagot, a DPD a csomagot a legközelebbi DPD csomagátvevő csomagküldő üzletbe viszi. A sofőr által Önnek hagyott nem otthonról szóló értesítésen olvashatja, hogy mikor és hol veheti át a csomagot.
Ha a terméket a Micodo raklapon küldte, a sofőr telefonon értesíti Önt, hogy a raklapot a ház közelében, a kertben vagy a járdán helyezik el. A Micodo engedélyt kapott a raklap elhelyezésére.
A csomagom nyomon követési kódja azt jelzi, hogy a csomagot kézbesítették, de nem kaptam semmit. Mit kell most tennem?
Rendkívül sajnáljuk, hogy még nem kapta meg a terméket. Annak érdekében, hogy megtudjuk, pontosan hol van a csomagja, szeretnénk vizsgálatot indítani a fuvarozó DPD-vel. Lenne szíves felvenni velünk a kapcsolatot? Akkor azonnal elkezdünk dolgozni az Ön érdekében, hogy a lehető leghamarabb megoldjuk a problémát.
Fizetés
Megrendelését iDEAL, Bancontact, előre utalás, Klarna utólagos fizetés, PayPal vagy hitelkártyával fizetheti.
iDEAL Az iDEAL segítségével biztonságosan és egyszerűen fizethet a megrendeléséért. A saját bankjának biztonságos internetes környezetén keresztül fizethet. Az iDEAL-lal történő fizetéshez nem kell fiókot létrehoznia, hanem egyszerűen csak be kell jelentkeznie ugyanazzal a biztonságos módszerrel, amelyet az online bankoláshoz használ. Ezért a fizetési módért nem kell külön díjat fizetnie.
Előre fizetés
Ha az előrefizetést választja, a megrendelés leadása után a Mollie-tól (a fizetési szolgáltatótól) kap egy e-mailt, amely tartalmazza a fizetési részleteket. Ön az összeget az e-mailben megadott számlaszámra utalja át a fizetési hivatkozási számmal. Ennek a fizetési módnak nincs külön díja.
Klarna fizetés kiszállítás után Ön választhatja, hogy a megrendelését a kiszállítás után fizeti ki. Először megkapja a megrendelését, majd 14 napon belül ki kell fizetnie a Klarna számláját. A Klarna végzi a teljes utólagos fizetési folyamatot. A szolgáltatás igénybevételéhez legalább 18 évesnek kell lennie. Ha időben fizet, elkerüli a Klarna extra költségeit, és biztosítja, hogy a jövőben is igénybe veheti a Klarna szolgáltatásait.
Amikor a Klarna utólagos fizetést választja, néhány adatot kérünk Öntől. Ezen adatok alapján a Klarna ellenőrzi, hogy Ön jogosult-e utólagos fizetésre. Ezért a fizetési módért nem kell külön díjat fizetnie.
Klarna elterjedt fizetés
A Klarna részletfizetés lehetővé teszi, hogy vásárlásait részletekben fizesse ki. A fizetést 30 naponként automatikusan levonják a számlájáról. A szolgáltatás igénybevételéhez legalább 18 évesnek kell lennie. Ha időben fizetsz, elkerülöd a Klarna extra költségeit, és biztosítod, hogy a jövőben is igénybe veheted a Klarna szolgáltatásait.
Amikor a Klarna elterjedt fizetést választja, a rendszer megkérdezi Öntől néhány adatát. Ezen adatok alapján a Klarna ellenőrzi, hogy Ön jogosult-e részletfizetésre. Ezért a fizetési módért nem számítunk fel külön díjat.
Bancontact A Bancontact segítségével megbízhatóan, biztonságosan, egyszerűen és külön költségek nélkül fizethet online vásárlásaiért. A Bancontactot közvetlenül belga bankkártyával használhatja, anélkül, hogy számlát kellene létrehoznia. A Bancontact az összes nagyobb belga bankkal használható. Ezért a fizetési módért nem számítunk fel külön díjat.
PayPal A PayPal egy ingyenes online fizetési szolgáltatás, amellyel biztonságosan fizethet a megrendeléseiért. A PayPal használata ingyenes, és fiókját könnyen összekapcsolhatja hitelkártyájával (Mastercard, Visa, American Express vagy Discover) vagy bankszámlájával. Nem számítunk fel külön díjat ezért a fizetési módért.
Hitelkártya MasterCard vagy VISA hitelkártyával fizethet nálunk. Az adatokat egy biztonságos kapcsolaton keresztül adja meg, így nincs kockázat az Ön számára. Ezért a fizetési módért nem számítunk fel külön díjat.
In3 Ez a gyors és biztonságos fizetési mód lehetővé teszi, hogy 3 kamatmentes részletben fizessen 60 napon keresztül, az iDeal-en keresztül. Ezért a fizetési módért nem számítunk fel külön díjat.
Apple Pay Az Apple Pay egyszerű, biztonságos és védett módot kínál az online fizetésre. Az Apple Pay segítségével történő fizetés gyorsabb, mint a hagyományos fizetési módok, például a hitelkártya és más fizetési módok. Ezért a fizetési módért nem számítunk fel külön díjat.